Barnomsorg & Förskola Trelleborg

Förskola Trelleborg

Vill du också att ditt/dina barn ska spendera sina dagar hos oss?

Vi jobbar för att ditt barn ska känna sig trygg barnomsorg på förskolan och längta efter att komma hit. Det är viktigt för barn att ha kul samtidigt som de lär sig något. Ställ dem i kö i tidig ålder så att du kan vara säker att de får en plats när det väl är dags.
Fyll i formuläret nedan för att ställa ditt barn i kö.

Förskolan Solöga erbjuder ditt barn den finaste barnomsorgen i en trygg miljö att tillbringa första år med sina nya kamrater.
Varmt välkommen att lämna din ansökan om köplats så återkopplar vi inom kort med mer detaljer.

Ställ ditt barn i kö till förskola nära Trelleborg

Gör din ansökan nedan. Fyll i samtliga uppgifter så ställer vi ditt/dina barn i kö. Vill du hellre ringa eller mejla går det också bra.

Vill ni besöka förskolan innan ni bestämmer er? Kontakta oss via telefon eller mejl så bokar vi en tid.

Förskolan Solöga

Förskola Beddingestrand, Trelleborg